Oh Malik ty tancerzu ;3

sobota, 9 lutego 2013

rozdział 9 cz 2.

Dzięki za tyle wyświetleń i że 69 z was to czyta więc Harry czuwa ;) Kocham waas i błagam zostawiajcie komentarze z anonima lub z konta  <3

 Dopiero minęły dwie godziny after party a my już w naszej super ósemce jak to nazwałyśmy potrafiłyśmy obśmiać chyba wszystko. Od fryzur z lat 40 do gleby Lou dzisiejszego wieczoru. W międzyczasie dołączył do nas Niall, który z pełną buzią próbował nam coś powiedzieć. Odgadywałyśmy słowa jednak nie za dobrze nam to szło. Horan pokazywał rękami tłumacząc nam co chce powiedzieć. Kupa śmiechu. O mało co nie wypluł jedzenia ze śmiechu, ale to byłaby dla niego zbrodnia. Machnął tylko ręką wskazując rezygnację i odszedł. Po dłuższym czasie zastanawiania Jade odgadła o co mu chodziło.
-On mówił : Gdzie są moje żelki ? - powiedziała.
- Aaa.. To by wyjaśniało czemu pokazywał na swoje ''mięśnie''-  wypaliłam i znów śmiech.
- No przez przypadek zjadłyśmy je rozmawiając . Trudno się mówi.- powiedziała Jesy i przybiła piątkę z Demi. Teraz nasz grupka wzbudziła zainteresowanie Zayna, Hazzy i Louisa.
- Dancing Queen. Dzisiejszą noc spędzamy razem  ?   - zwrócił się do mnie Malik. Dancing Queen ?  Serio ? Co to kurna ma być ?
- Wiesz raczej miałam inne plany .. Chciałam zaprosić dziewczyny z naszej ósemki do mnie na after after party. Takie dziewczęce pidżama party.
- To Super ! Co przynieść ? - zapytał Harry.
- DZIEWCZĘCE pidżama party - podkreśliłam
- no to że pidżamę to wiem. - powiedział.
- To ja też - odezwał się Lou.
- NIE DLA CHŁOPAKÓW !!  - wyjaśniłam.
- Ale czemu ? Ja znam się  na tych sprawach. Mam siostrę.- powiedział Hazz.
- A ja mam 5 sióstr.- powiedział Louis.
- O nie nie !  - powiedziałam czochrając im włosy.
- Ja z chęcią bym wpadła, ale po after od razu wracam do USA. - powiedziała Demi.
- Nam nie wypada wyjść w środku/ Może byśmy dołączyły później . Hmm  ?   - zapytała Perrie.
- To na was zaczekamy -powiedziała Danielle.
No to zostawiłam dziewczynom adres i wymieniłam się telefonami z Dem. Pożegnałyśmy się z nią i z chłopcami i pojechałyśmy do mnie.
Dziewczyny były pod wrażeniem mojego domu. Szczerze miałam już dość tych pochwał. Co z tego, że jestem bogata skoro w normalne dni nie mam się do kogo odezwać ? Mam nadzieję, że teraz się to zmieni. Z kuchennych szafek wygrzebałyśmy jakieś przekąski. Kilka paczek chipsów trochę jakiś czekoldowych cukierków i popcorn do zrobienia w mikrofali. Przygotowałyśmy wszystko a w kolekcji DVD mojej mamy( której nigdy nie obejrzała) wybrałyśmy kilka filmów. 2 romanse i 3 komedie. Z szafy wygrzebałyśmy 4  śpiwory i jeden dmuchany dwuosobowy materac. Była już pierwsza w nocy a jedyne uczucie jakie odczuwałam to radość i tęsknota za Zaynem. Żadnego zmęczenia.  Pod domem zatrzymał się samochód dziewczyn z LM. Po drodze pojechały jeszcze do domów po ciuchy i pidżamy. Musiałyśmy się dogadać kto gdzie będzie spał. Perrie, Danielle , Eleanor i Leigh spały w śpiworach. Jesy chciała spać na kanapie więc ja i Jade na dmuchanym materacu.. Wszystko rozłożyłyśmy w salonie i tam obejrzałyśmy tylko 2 filmy i o czwartej nad ranem odpłynęłyśmy do krainy morfeusza.
______________________________________________________________________________
WRESZCIE UDAŁO MI SIĘ DODAĆ!  Wiem ,. że krótkie ale tak to mam rozłożone na części.  Następna będzie dłuuuuuuga !  Już mówiłam ale powiem jeszcze raz, że teraz skupimy się na przyjaźni Endżi z innymi a później znów głównym wątkiem będzie miłość do Zayna i z wzajemnością ( chyba).
Mam nadzieję, że nadal wam się to podoba.
Pytania na które odpowiedzcie mi w komentarzach BŁAGAM .
1) nie pasuje wam to , że jest teraz ta przyjaźń  ?
2) Co wydarzy się rano ?
3) Czy Hazz odnajdzie swoją wielką miłość ?
4) Czy Niall czuje coś do Endżi ?

3 komentarze:

  1. 1. Ja bym bardziej wolała o Zaynie i Endżi ale może być też o jej przyjaźni.
    2. Nie wiem.
    3. TAK :D
    4. Tak trochę, ale i tak Endż będzie z Zaynem :D
    Cudowny jest ten Twój blog!! Kocham to ♥ Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.FAJNY
    2.NI WIEM
    3TAK TAK TAK
    4.NOO

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Wolę o miłości Zayna I Endżi.
    2.Nie wiem.
    3.Musi. Wierzę w niego.
    4.Tak!!
    Kocham twojego bloga, tylko pisz szybciej. Ten blog jest jak narkotyk, jestem uzależniona.

    OdpowiedzUsuń